טקסט הודעת פורום
| 5/2/2009 10:04:00 AM |
|
נושא: יש לך מזל תאריך: 5/2/2009 10:04:00 AM
מחבר/ת: רותם 12
בפעם האחרונה שנגעתי לאישתי במשהו בדברים כמעט ישנתי בסלון, בכל אופן נחמד הרעיון אבל אני קניתי במצמן ב35 ש"ח וזה עדיף לי מאשר לגעת לשליטה :dead: באחד התיקים.
|
חזרה לפורום |
|
|