הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/2/2009 10:04:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רותם 12 עם תוכן  יש לך מזל
נושא: יש לך מזל תאריך: 5/2/2009 10:04:00 AM
מחבר/ת: רותם 12

בפעם האחרונה שנגעתי לאישתי במשהו בדברים כמעט ישנתי בסלון, בכל אופן נחמד הרעיון אבל אני קניתי במצמן ב35 ש"ח וזה עדיף לי מאשר לגעת לשליטה :dead: באחד התיקים.


חזרה לפורום