הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/2/2009 10:21:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו קנטור עם תוכן  אופני כניסה
נושא: אופני כניסה תאריך: 5/2/2009 10:21:00 AM
מחבר/ת: זיו קנטור

החבר התכוון בטח לבלם(כי לtrek 4300 אין בולם אחורי..).
את בלמי ה v ברקס אפשר לשפר בהחלפת הרפידות לאיכותיות יותר במעט כסף.
אני הייתי משקיע יותר בבולם הקידמי ליותר טוב.
אולי תנסה את הדגם 4500.בסכום דומה אם רכיבים יותר טובים.


חזרה לפורום