טקסט הודעת פורום
| 5/2/2009 10:21:00 AM |
|
נושא: אופני כניסה תאריך: 5/2/2009 10:21:00 AM
מחבר/ת: זיו קנטור
החבר התכוון בטח לבלם(כי לtrek 4300 אין בולם אחורי..). את בלמי ה v ברקס אפשר לשפר בהחלפת הרפידות לאיכותיות יותר במעט כסף. אני הייתי משקיע יותר בבולם הקידמי ליותר טוב. אולי תנסה את הדגם 4500.בסכום דומה אם רכיבים יותר טובים.
|
חזרה לפורום |
|
|