טקסט הודעת פורום
| 5/2/2009 11:37:00 AM |
|
נושא: שאלה נוספת על מידת האופניים תאריך: 5/2/2009 11:37:00 AM
מחבר/ת: eitan_david
הגובה שלי 1.73 והמוכר שאל אותי מה הגובה.. אבל שכח להגיד לי מה המידה שבחר עבורי
יש כאן משהו בגובה שלי שרכש trek4300 שיכול להגיד לי המידת האופניים שלו
|
חזרה לפורום |
|
|