הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/2/2009 11:37:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  eitan_david עם תוכן  שאלה נוספת על מידת האופניים
נושא: שאלה נוספת על מידת האופניים תאריך: 5/2/2009 11:37:00 AM
מחבר/ת: eitan_david

הגובה שלי 1.73 והמוכר שאל אותי מה הגובה.. אבל שכח להגיד לי מה המידה שבחר עבורי

יש כאן משהו בגובה שלי שרכש trek4300 שיכול להגיד לי המידת האופניים שלו


חזרה לפורום