טקסט הודעת פורום
5/2/2009 12:29:00 PM
זיו קנטור
תשובה
נושא:
תשובה
תאריך:
5/2/2009 12:29:00 PM
מחבר/ת:
זיו קנטור
לא רכבתי על trek אבל נראה לי שהמידה שלך היא מדיום.
אבל קח מדיום לנסיעת מבחן ותראה אם הם בגודל המתאים.
בהצלחה.
חזרה לפורום