הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/2/2009 12:29:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו קנטור עם תוכן  תשובה
נושא: תשובה תאריך: 5/2/2009 12:29:00 PM
מחבר/ת: זיו קנטור

לא רכבתי על trek אבל נראה לי שהמידה שלך היא מדיום.
אבל קח מדיום לנסיעת מבחן ותראה אם הם בגודל המתאים.
בהצלחה.


חזרה לפורום