טקסט הודעת פורום
5/2/2009 1:28:00 PM
מתן ב
גם אני..
נושא:
גם אני..
תאריך:
5/2/2009 1:28:00 PM
מחבר/ת:
מתן ב
קניתי במ**ן lizard skin בסביבות ה 30 שח
יש גם לא מעט אנשים שמלפפים פנימית סביב..אבל אני מניח שאני לא מגלה לך משהו חדש
GOOD DAY :night:
חזרה לפורום