הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/2/2009 1:28:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מתן ב עם תוכן  גם אני..
נושא: גם אני.. תאריך: 5/2/2009 1:28:00 PM
מחבר/ת: מתן ב

קניתי במ**ן lizard skin בסביבות ה 30 שח
יש גם לא מעט אנשים שמלפפים פנימית סביב..אבל אני מניח שאני לא מגלה לך משהו חדש

GOOD DAY :night:


חזרה לפורום