טקסט הודעת פורום
| 5/2/2009 4:09:00 PM |
|
נושא: ראיתי באתר של היצרן שזה לפי מספרים תאריך: 5/2/2009 4:09:00 PM
מחבר/ת: eitan_david david
איך אני יודע מה המוכר נותן לי?
קבעתי שאני מגיע יום ראשון בערב
החנות כבר תהיה סגורה אבל הוא יפתח לי אותה בערב...
איך אני יעשה נסיעת מבחן אני אמור לשלם קודם?
|
חזרה לפורום |
|
|