טקסט הודעת פורום
| 5/2/2009 5:14:00 PM |
|
נושא: רכיבת XC וקצת מעבר... תאריך: 5/2/2009 5:14:00 PM
מחבר/ת: אסף ג
היי מאיה יש כאן הסבר לגבי סגנונות רכיבה... http://www.ofanaim.net/riding_styles.html
בנוסף אשמח להצטרף גם לרכיבות...מוזמנת לדבר איתי כאן.
|
חזרה לפורום |
|
|