הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/2/2009 9:09:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ידין חסון עם תוכן  חח אחי ..
נושא: חח אחי .. תאריך: 5/2/2009 9:09:00 PM
מחבר/ת: ידין חסון

קודם כל יפה..
דבר שני .. פנימית עושה אחלה עבודה ..
דבר שלישי .. תנסה אולי לקצר איזה חוליה .. מותחן ? אחלה פיתרון.
אבל גם קיצור של חוליה תעשה עבודה .. אולי יותר מאחת ..


חזרה לפורום