טקסט הודעת פורום
| 5/2/2009 9:09:00 PM |
|
נושא: חח אחי .. תאריך: 5/2/2009 9:09:00 PM
מחבר/ת: ידין חסון
קודם כל יפה.. דבר שני .. פנימית עושה אחלה עבודה .. דבר שלישי .. תנסה אולי לקצר איזה חוליה .. מותחן ? אחלה פיתרון. אבל גם קיצור של חוליה תעשה עבודה .. אולי יותר מאחת ..
|
חזרה לפורום |
|
|