הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/3/2009 10:36:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  erez matas עם תוכן  ממליץ בחום!!!
נושא: ממליץ בחום!!! תאריך: 5/3/2009 10:36:00 AM
מחבר/ת: erez matas

הליטיום 3 היו אופניי השיכוח מלא הראשונות שלי מדובר באופניי שבילים מצויינות יעילות דיווש ומטפסות מצויין כמו כו מהנות מאוד בסינגלים וברכיבות טכניות, אני אישית התעללתי בהם קשות למדתי לקפוץ איתם דרופים (אפילו שברתי פעמיים את השילדה שהוחלפה באחריות) בכל מקרה אופניים מאוד ממולצות ואפשר לעשות איתם הכל :rating:


חזרה לפורום