טקסט הודעת פורום
| 5/3/2009 10:37:00 AM |
|
נושא: מנרה תאריך: 5/3/2009 10:37:00 AM
מחבר/ת: ארנון אופיר
ביררתי הבוקר : מצבו של הרוכב שנפצע -טוב( לא יודע כמה טוב...) הוא מאושפז בבית חולים האתר פתוח לרוכבי אופניים , הם מבקשים להציג תעודת זהות שנרשמים בקופה.
ארנון
אגב אם למישהו יש פרטים על התאונה בבקשה לשתף.
|
חזרה לפורום |
|
|