טקסט הודעת פורום
| 5/3/2009 11:21:00 AM |
|
נושא: קנייה מחול תאריך: 5/3/2009 11:21:00 AM
מחבר/ת: דן דקרוק
הזמנתי גלגלים מ-crc ,וממעקב אחרי המשלוח רשום שהוא בארץ מה 27/4 והסטטוס שלו זה held מה זה אומר? ואיך משחררים את הגלגלים ,לר קיבלתי שום דואר בקשר לזה. תאמת אין לי ככ מושג אף פעם לא הזמנתי משהו מחול. :confused:
|
חזרה לפורום |
|
|