הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/3/2009 2:53:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נירן ציקמן עם תוכן  כתוב בפורום תפוז
נושא: כתוב בפורום תפוז תאריך: 5/3/2009 2:53:00 PM
מחבר/ת: נירן ציקמן

קצת פרטים ממה ששמעתי- הוא היה פעם ראשונה במנרה והוא היה חסר ניסיון...
בקפיצה של רד- בול הוא נחת על הגלגל הקידמי והתהפך (הוא היה עם קסדת חצי..)
למזלו היתה לו שקית שתיה (שהתפוצצה מהנפילה) על הגב וספגה חלק מהמכה.
הוא פונה לבית חולים ו... זה כל מה שאני זוכר...
:dead: :dead: :dead: :dead: :dead: :dead: :dead:


חזרה לפורום