נושא: יש לי שאלה תאריך: 5/3/2009 7:38:00 PM
מחבר/ת: נירן ציקמן
אני וחבר מתכננים לנסוע לנווה שלום בזמן הקרוב- רחוק, וזאת תהיה הפעם הראשונה שלנו שם, והטכניקה שלי היא לא ברמה תחרותית (בלשון המעטה)... צריך להכיר את המסלול? הוא קשה? ומה בערך גובה הקפיצות שם (אני לא רוכב מוכשר אבל קפיצות אני אוהב)..? :confused: :confused: :confused: :confused: תודה וסליחה על החפירה. :eek:
|