נושא: מבחינת המסלול תאריך: 5/3/2009 7:58:00 PM
מחבר/ת: לואי 8
נווה שלום זה מסלול דאוןהייל נתן להגיע למהירות מטורפות שם רק לא לשכוח שזה מסלול לא סלחני בכלל וצריך לבחור קווים נכונים . מבחינת קפיצות לא חסר שם גאפים תלוי במהירות שמגיעים אליה בזמן הקפיצה יש טייבל חמוד והמון סיבובים צריך לזהר מהעצים יש סיבובים שהעץ במרחק אפס מהקסדה . תגיע לשם תעשה אותו לאט בראן השני גם לאט ולפי הזרימה שלך תתקדם הגאפ האחרון לא מומלץ לנסות בהתחלה . אם לא באים במהירות הנכונה זה נגמר רע :dead:
|