טקסט הודעת פורום
5/3/2009 11:12:00 PM
דורון מ
תיבנה לבד יהיה לך אחלה סיפוק
נושא:
תיבנה לבד יהיה לך אחלה סיפוק
תאריך:
5/3/2009 11:12:00 PM
מחבר/ת:
דורון מ
אני בניתי לבד כבר פעמיים אין פשוט מזה כצת ידיים טכניות כלים פשוטים וידע מהאינטרנט מהאתר של שלדון
דורון
חזרה לפורום