הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/3/2009 11:12:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דורון מ עם תוכן  תיבנה לבד יהיה לך אחלה סיפוק
נושא: תיבנה לבד יהיה לך אחלה סיפוק תאריך: 5/3/2009 11:12:00 PM
מחבר/ת: דורון מ

אני בניתי לבד כבר פעמיים אין פשוט מזה כצת ידיים טכניות כלים פשוטים וידע מהאינטרנט מהאתר של שלדון
דורון


חזרה לפורום