טקסט הודעת פורום
5/4/2009 7:21:00 AM
נמרוד רוימי
כן
נושא:
כן
תאריך:
5/4/2009 7:21:00 AM
מחבר/ת:
נמרוד רוימי
הוא הוקטן כי מישהו הרס ת´יותר גדול............
חזרה לפורום