נושא: טיול ליל ירח אורבני בירושלים תאריך: 5/4/2009 11:07:00 AM
מחבר/ת: גילי רוזנשטיין
אנחנו כמה חברים מאזור ת"א (רחמנא ליצלן)מעוניינים להצטרף לטיול לילי בירושלים (העתיקה,חדשה,מאה שערים)בחמישי הקרוב (07/05/09). נשמח/נעדיף אם יהיו הסברים. אנחנו ברמה בינונית (+)... בני 40 (+) ....ומתנהגים כבני 20 (-).... תודה מראש גילי
|