הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/4/2009 6:51:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ofer weber עם תוכן  שרשרת 105 לקמפניולו - האם מתאימה ?
נושא: שרשרת 105 לקמפניולו - האם מתאימה ? תאריך: 5/4/2009 6:51:00 PM
מחבר/ת: ofer weber

הלכה השרשרת.
מעברי אחורי,קדמי וקסטה - קמפי סנטאור.קראנק שימנו.
לוינזון אומר שאין בעייה לשים שרשרת 105 - זה מה שהוא עושה כרגע עקב מחסור במלאי.יש לציין כי לא ניסה לדחוף לי שום דבר והיה הוגן לחלוטין בטלפון - ללא הצעת מחיר או שכנוע להגיע איליו.

מישהו יודע על בעייתיות ?



אני


חזרה לפורום