נושא: שרשרת 105 לקמפניולו - האם מתאימה ? תאריך: 5/4/2009 6:51:00 PM
מחבר/ת: ofer weber
הלכה השרשרת. מעברי אחורי,קדמי וקסטה - קמפי סנטאור.קראנק שימנו. לוינזון אומר שאין בעייה לשים שרשרת 105 - זה מה שהוא עושה כרגע עקב מחסור במלאי.יש לציין כי לא ניסה לדחוף לי שום דבר והיה הוגן לחלוטין בטלפון - ללא הצעת מחיר או שכנוע להגיע איליו.
מישהו יודע על בעייתיות ?
אני
|