הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/4/2009 8:02:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אפיק שמיר עם תוכן  עזרה בנוגע לשילדה
נושא: עזרה בנוגע לשילדה תאריך: 5/4/2009 8:02:00 PM
מחבר/ת: אפיק שמיר

אני רוצה לקנות שילדה של fuji ADVEVTURE 140
אני רוכב קרוס קאנטרי אגרסיבי ואוהב טיפה קפיצות ומניואלים האם השלדה מתאימה האם יש לה בובוינג יש לה בולם אחורי מניטו SWINGER 4-WAY
140ממ מהלך איך הוא ?...
ודבר אחרון השילדה L ואני 180 ורק בגיל 15 אז כנראה שאני עוד יגבה האם האופניים מתאימות לי ?.. תודה לכל העוזרים



חזרה לפורום