טקסט הודעת פורום
5/4/2009 9:12:00 PM
דור מיטל
תגידו מישהו מכיר את הבולם טורה 302?
נושא:
תגידו מישהו מכיר את הבולם טורה 302?
תאריך:
5/4/2009 9:12:00 PM
מחבר/ת:
דור מיטל
אני רוצה ליקנות כזה אבל אמרו לי שהוא בולם בסיסי ושהוא יכול להישבר בקלות :confused:
חזרה לפורום