הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/4/2009 9:12:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דור מיטל עם תוכן  תגידו מישהו מכיר את הבולם טורה 302?
נושא: תגידו מישהו מכיר את הבולם טורה 302? תאריך: 5/4/2009 9:12:00 PM
מחבר/ת: דור מיטל

אני רוצה ליקנות כזה אבל אמרו לי שהוא בולם בסיסי ושהוא יכול להישבר בקלות :confused:


חזרה לפורום