נושא: תבדוק ברשות הדואר או בחברת משלוחים תאריך: 5/4/2009 9:53:00 PM
מחבר/ת: דודי עמירה
אם שלחת את זה דרך fedex, dhl אז הם ייענו לך בשמחה אם שלחת את זה דרך דואר אוויר רגיל אז תתקשר לדואר ישראל - עשיתי את זה כמה פעמים והם תמיד פתרו לי את הבעיות http://www.israelpost.co.il/itemtrace.nsf/mainsearch?openform פה אתה יכול לבדוק את הסטטוס של המשלוח שלך בעברית ועם קצת יותר אינפורמציה יש שם גם את הטלפונים של מוקדי השירות.
|