טקסט הודעת פורום
| 5/5/2009 3:29:00 PM |
|
נושא: תגידו איך השלדה fuji adventure תאריך: 5/5/2009 3:29:00 PM
מחבר/ת: אפיק שמיר
אני רוצה לקנות אותה היא שנת 2007 שוקלת 3.2 קילו עם בולם אחורי מניטו SWINGER 4- WAY אני רוכב קרוס קאנטרי אגרסיבי האם הן יותר טובות ממרידה big air elite?
|
חזרה לפורום |
|
|