הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/5/2009 5:14:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רותם 12 עם תוכן  נכון אבל לא הכי מדוייק
נושא: נכון אבל לא הכי מדוייק תאריך: 5/5/2009 5:14:00 PM
מחבר/ת: רותם 12

השיטה שאתה מתייחס אליה מתכוונת לשיטת שילוח באמצעות אתר הדואר של אותה מדינה,ושבחלקן יש אפשרות מעקב דרך אותו אתר.
אבל עדיין מצויין באתר של chainreactioncycles שאין אפשרות לעקוב אחר החבילה כשהיא נשלחת בשיטה זאת.


חזרה לפורום