נושא: אני לא מתיימר להיות גורו תאריך: 5/5/2009 10:28:00 PM
מחבר/ת: בילבו באגינז
אבל למה לך שיכוך מלא לרכיבות ארוכות בת"ש לא קשים ? בולם אחורי נועד לבלום בקפיצות נפילות פתאומיות, והוא נותן תחושה של "ניחותא" במקרים האלה, אבל לרכיבות ארוכות בולם אחורי מבזבז אנרגיה. למקרים כשלך אולי דווקא תחשוב על ז"ק יותר טוב, מאשר להוציא כסף על אופניים שיכוך מלא ברמה ככה-ככה. כמו כן, לרכיבות מכוונות דיוושים אולי להתמקד יותר באופני XC ולא FR/DH.
זו כמובן דעתי האישית, אני די חדש בעניין.
ובהצלחה בכל מקרה!
|