טקסט הודעת פורום
5/5/2009 10:58:00 PM
ניצן משה
תודה.
נושא:
תודה.
תאריך:
5/5/2009 10:58:00 PM
מחבר/ת:
ניצן משה
אני מבין למה כוונתך. אבל אני אופניים שגם בשטח אני אוכל לשבת על הכיסא ועדין אהנה מרכיבה ראוכת טווח.
חזרה לפורום