הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/5/2009 10:58:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ניצן משה עם תוכן  תודה.
נושא: תודה. תאריך: 5/5/2009 10:58:00 PM
מחבר/ת: ניצן משה

אני מבין למה כוונתך. אבל אני אופניים שגם בשטח אני אוכל לשבת על הכיסא ועדין אהנה מרכיבה ראוכת טווח.


חזרה לפורום