הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/5/2009 11:37:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  בילבו באגינז עם תוכן  קרוס-קאנטרי לדעתי יעשה את העבודה
נושא: קרוס-קאנטרי לדעתי יעשה את העבודה תאריך: 5/5/2009 11:37:00 PM
מחבר/ת: בילבו באגינז

בשילוב עם אוכף שמנמן... אני לא ממש מתאר לעצמי דיווש של 25 ק"מ כ"ישיבה נוחה"
יצא לי לרכב על צידי הכביש חיפה-עפולה וחזרה, ולמרות הירידות שיש, אתה לא ממש "יושב".
אבל... אולי זה אני הקומפולסיבי.

רכיבות מהנות לך.



חזרה לפורום