נושא: קרוס-קאנטרי לדעתי יעשה את העבודה תאריך: 5/5/2009 11:37:00 PM
מחבר/ת: בילבו באגינז
בשילוב עם אוכף שמנמן... אני לא ממש מתאר לעצמי דיווש של 25 ק"מ כ"ישיבה נוחה" יצא לי לרכב על צידי הכביש חיפה-עפולה וחזרה, ולמרות הירידות שיש, אתה לא ממש "יושב". אבל... אולי זה אני הקומפולסיבי.
רכיבות מהנות לך.
|