הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/6/2009 3:06:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  nir ja עם תוכן  Specialized Enduro SL מישהו רכב ויכול לחוות דיעה ?
נושא: Specialized Enduro SL מישהו רכב ויכול לחוות דיעה ? תאריך: 5/6/2009 3:06:00 PM
מחבר/ת: nir ja

קראתי בביקורות בארה"ב שיש הרבה טענות ובעיות עם הבולם הקידמי
שלהם שמיוצר על ידי ספשיאלייזד..
אשמח לשמוע ממישהו שבבעלותו או רכב על אחד הדגמים
תודה


חזרה לפורום