טקסט הודעת פורום
| 5/6/2009 3:06:00 PM |
|
נושא: Specialized Enduro SL מישהו רכב ויכול לחוות דיעה ? תאריך: 5/6/2009 3:06:00 PM
מחבר/ת: nir ja
קראתי בביקורות בארה"ב שיש הרבה טענות ובעיות עם הבולם הקידמי שלהם שמיוצר על ידי ספשיאלייזד.. אשמח לשמוע ממישהו שבבעלותו או רכב על אחד הדגמים תודה
|
חזרה לפורום |
|
|