נושא: קודם כל תאריך: 5/6/2009 10:48:00 PM
מחבר/ת: רותם 12
דגם 2009 לא מגיע עם הבולם טריפל של ספשלייזד, אבל אם אתה מתכוון לדגם 2008 אז אחריי שביליתי איתם שנה ומכרתי אותם אח"כ אני יכול להגיד שהוא נתן לי מענה להרבה דברים וגם אכזב אותי לא מעט אבל כחבילת AM הוא מעולה ויכול להיות(לפי דעתי) שהוא אחת החבילות המשתלמות שיש בשוק. אבל כמו תמיד אני אומר שלא קונים חתול בשק ועד שלא תרכב עליהם ותשווה אותם לאופניים אחרים לאותו ייעוד לא תדע. לגביי הבולם לא נתקלתי בבעיות איתו והוא עבד אצלי קשה מאוד
|