הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/7/2009 8:53:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ירון וינקור עם תוכן  אבד גלגל קדמי Lefty בפארק קנדה
נושא: אבד גלגל קדמי Lefty בפארק קנדה תאריך: 5/7/2009 8:53:00 AM
מחבר/ת: ירון וינקור

שלום

אתמול ביום רביעי רכבנו חבורה בפארק קנדה בבוקר
התקפלנו בשעה שמונה ואחד החברה שכח את הגלגל הקידמי Lefty canondale ליד החניה
אם מישהו שמע ראה או יודע, נשמח אם תיצרו קשר

0544486007

תודה



חזרה לפורום