טקסט הודעת פורום
| 5/7/2009 8:53:00 AM |
|
נושא: אבד גלגל קדמי Lefty בפארק קנדה תאריך: 5/7/2009 8:53:00 AM
מחבר/ת: ירון וינקור
שלום
אתמול ביום רביעי רכבנו חבורה בפארק קנדה בבוקר התקפלנו בשעה שמונה ואחד החברה שכח את הגלגל הקידמי Lefty canondale ליד החניה אם מישהו שמע ראה או יודע, נשמח אם תיצרו קשר
0544486007
תודה
|
חזרה לפורום |
|
|