הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/7/2009 3:19:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נמרוד רוימי עם תוכן  הוא הגיע!!!!!!!!!
נושא: הוא הגיע!!!!!!!!! תאריך: 5/7/2009 3:19:00 PM
מחבר/ת: נמרוד רוימי

הבלאק ספייר סטינגר!!!!!!

אוקיי אבל מישהויודע איך להרכיב??????

זה נראה לי די קטן אבל איך שמים????

על מה שמחזיק את הציר המרכזי בשלדה?????

או על הB\B עצמו?


חזרה לפורום