טקסט הודעת פורום
| 5/7/2009 3:19:00 PM |
|
נושא: הוא הגיע!!!!!!!!! תאריך: 5/7/2009 3:19:00 PM
מחבר/ת: נמרוד רוימי
הבלאק ספייר סטינגר!!!!!!
אוקיי אבל מישהויודע איך להרכיב??????
זה נראה לי די קטן אבל איך שמים????
על מה שמחזיק את הציר המרכזי בשלדה?????
או על הB\B עצמו?
|
חזרה לפורום |
|
|