נושא: אליקו-מעניין אותי לרכסב בטורקיה. תאריך: 5/7/2009 4:34:00 PM
מחבר/ת: גרשון גרשון
מעניין אותי - נדבר - אני מארגן רכיבה לזכרו של חבר (ד"ר נסים בן ג´ויה) שנפטר לפני שנה ברכיבה. (רכיבה ב 16.5 ) תוכל לראות בתחילת הפורום את המודעה שלי עם פרטים.
תודיע לי אם מעניין אותך - נוכחותך ונוכחות חברים שלך רוכשבים רצויה מאוד.
תודה
גרשון
|