נושא: כדאי לשים לב... תאריך: 9/4/2004 8:32:00 PM
מחבר/ת: a press
אכן כן! זה הגודל וזה המחיר! אל תשכחו שמדובר על סוף 2002,את הביקורת כתבתי כמה חודשים אח"כ,המחירים היום יותר גבוהים,להערכתי בסביבות ה 300-350 יש יותר יקרים וכמובן יותר זולים. אני רר יכול להוסיף שאני עד היום רוכב עם התיק,ומצבו מעולה!! אין פרימות,קרעים,איכות מעולה,מומלץ(והוא עובר חיים לא קלים) :p
|