טקסט הודעת פורום
5/7/2009 5:53:00 PM
עופר נחשוני
יש לי משהו עבורך.
נושא:
יש לי משהו עבורך.
תאריך:
5/7/2009 5:53:00 PM
מחבר/ת:
עופר נחשוני
שלום סמי,
יש לי בית מלאכה לעיבוד שבבי ואני פתרתי מספר בעיות בנושא.
חזור אלי אם אתה מעונין.
עופר.
חזרה לפורום