הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/7/2009 8:12:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מתן אילוז עם תוכן  ונטיל של הבולם האחורי נשבר
נושא: ונטיל של הבולם האחורי נשבר תאריך: 5/7/2009 8:12:00 PM
מחבר/ת: מתן אילוז

יש לי בולם אחורי פוקס פלאוט. הונטיל שלו בצד והוא נשבר (כאילו הצ´ופצ´יק יצא והבית נשאר) מה עושים.?
מה עלות של תיקון כזה אם בכלל שווה להשקיע..


חזרה לפורום