טקסט הודעת פורום
| 5/7/2009 8:12:00 PM |
|
נושא: ונטיל של הבולם האחורי נשבר תאריך: 5/7/2009 8:12:00 PM
מחבר/ת: מתן אילוז
יש לי בולם אחורי פוקס פלאוט. הונטיל שלו בצד והוא נשבר (כאילו הצ´ופצ´יק יצא והבית נשאר) מה עושים.? מה עלות של תיקון כזה אם בכלל שווה להשקיע..
|
חזרה לפורום |
|
|