הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/7/2009 11:23:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רותם 12 עם תוכן  אם אין לך כלים מתאימים
נושא: אם אין לך כלים מתאימים  תאריך: 5/7/2009 11:23:00 PM
מחבר/ת: רותם 12

עדיף לתת שירכיבו לך אותו וגם על הדרך לעשות כיוון הילוכים כי זה קצת ישבש אותם ,אבל מניסיון אני יכול להגיד שגם שוודי פותח קראנק ,אם לא איכפת מקצת שריטות ,בכל אופן זה המוליך הכי טוב והכי זול שיש בשוק.
תתחדש ותהנה.


חזרה לפורום