טקסט הודעת פורום
| 5/8/2009 11:21:00 PM |
|
נושא: השלדה מצויינת ! תאריך: 5/8/2009 11:21:00 PM
מחבר/ת: אדי שור
לאפיק שלום, השלדה הזו נמצאת בבעלותי משנת 2005 ואני מאוד מרוצה ממנה.עובדתית, היא עושה את העבודה על הצד הטוב ביותר, תחושתית... לשיקולך. בהצלחה, אדי.
|
חזרה לפורום |
|
|