הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/9/2009 4:58:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ולדי עם תוכן  שלום, איזה גודל זה ??
נושא: שלום, איזה גודל זה ??  תאריך: 5/9/2009 4:58:00 PM
מחבר/ת: ולדי

איזה גודל זה 24 או 26 ???.


חזרה לפורום