טקסט הודעת פורום
| 5/10/2009 1:15:00 AM |
|
נושא: דיר-באלק אתה מוכר אותם למישהו תאריך: 5/10/2009 1:15:00 AM
מחבר/ת: אלברט ארונוביץ´
יאאלה תעשה 4000 ש"ח בלי הקסדה ??????????????????????????????????????????? אני בן 13 נווו....מה נירא לך אני לא רוצה אותם ?
|
חזרה לפורום |
|
|