הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/10/2009 1:15:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלברט ארונוביץ´ עם תוכן  דיר-באלק אתה מוכר אותם למישהו
נושא: דיר-באלק אתה מוכר אותם למישהו תאריך: 5/10/2009 1:15:00 AM
מחבר/ת: אלברט ארונוביץ´

יאאלה תעשה 4000 ש"ח בלי הקסדה ???????????????????????????????????????????
אני בן 13 נווו....מה נירא לך אני לא רוצה אותם ?


חזרה לפורום