הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/10/2009 12:07:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ניר ספיר עם תוכן  התלבטות בין ספשלייזד לטרק
נושא: התלבטות בין ספשלייזד לטרק תאריך: 5/10/2009 12:07:00 PM
מחבר/ת: ניר ספיר

אני רוצה להחליף אופניים ולעלות מדרגה.
2 הדגמים העיקריים הם הספשלייזד סטאמפג´אמפר או הטרק טופ פיול 8.
סגנון הרכיבה הוא XC אזור בן שמן וכו´.
מה עדיף?
אולי בכלל כדאי לי לעבור לרמה יותר אגרסיבית - ספשלייזד אנדורו או טרק פיול?


חזרה לפורום