נושא: התלבטות בין ספשלייזד לטרק תאריך: 5/10/2009 12:07:00 PM
מחבר/ת: ניר ספיר
אני רוצה להחליף אופניים ולעלות מדרגה. 2 הדגמים העיקריים הם הספשלייזד סטאמפג´אמפר או הטרק טופ פיול 8. סגנון הרכיבה הוא XC אזור בן שמן וכו´. מה עדיף? אולי בכלל כדאי לי לעבור לרמה יותר אגרסיבית - ספשלייזד אנדורו או טרק פיול?
|