הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/10/2009 1:12:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מוטי קרויזר עם תוכן  יעוץ לגבי תקלה בtrek 4700
נושא: יעוץ לגבי תקלה בtrek 4700 תאריך: 5/10/2009 1:12:00 PM
מחבר/ת: מוטי קרויזר

מהות התקלה;השרשרת אינה עולה להילוך הקשה ביותר הוי אומר מהאמצעי לגלגל הגדול ביותר מה עושים


חזרה לפורום