טקסט הודעת פורום
5/10/2009 1:12:00 PM
מוטי קרויזר
יעוץ לגבי תקלה בtrek 4700
נושא:
יעוץ לגבי תקלה בtrek 4700
תאריך:
5/10/2009 1:12:00 PM
מחבר/ת:
מוטי קרויזר
מהות התקלה;השרשרת אינה עולה להילוך הקשה ביותר הוי אומר מהאמצעי לגלגל הגדול ביותר מה עושים
חזרה לפורום