טקסט הודעת פורום
| 5/10/2009 3:58:00 PM |
|
נושא: בולםםםםםם תאריך: 5/10/2009 3:58:00 PM
מחבר/ת: טל פינצ´ב
אחי כמה רק על בולם+גלגל קידמי ואני יביא לך גלגל יותר חזק ובולם לא משו פשוט הגלגל שלי ציר רגיל ושלך ציר 20 ואני רוצה את הבולם כל כךךךך !!
ואם לא אז כמה כל האופניים ?
|
חזרה לפורום |
|
|