הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/10/2009 3:58:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  טל פינצ´ב עם תוכן  בולםםםםםם
נושא: בולםםםםםם תאריך: 5/10/2009 3:58:00 PM
מחבר/ת: טל פינצ´ב

אחי כמה רק על בולם+גלגל קידמי ואני יביא לך גלגל יותר חזק ובולם לא משו פשוט הגלגל שלי ציר רגיל ושלך ציר 20 ואני רוצה את הבולם כל כךךךך !!

ואם לא אז כמה כל האופניים ?


חזרה לפורום