הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/10/2009 4:26:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ניר עם תוכן  שאלות בקשר לתיקון אופנים יד שניה shift r3
נושא: שאלות בקשר לתיקון אופנים יד שניה shift r3 תאריך: 5/10/2009 4:26:00 PM
מחבר/ת: ניר

אני רוכב מתחיל
קניתי אופני shift r3
במצב די טוב יד שניה
שמתי לב לכמה דברים שזקוקים לתיקון ורציתי להתיעץ
קודם כל הבלמים לא מתפקדים מאה אחוז אני חושב שצריכים להחליף רפידות
מה צריכים להיות טווח המחירים בחנות להחלפה שלהם?
בתור צמיג קידמי ישלי צמיג של ספשליזד שנראה רחב יחסית ובריא ותקין
ובתור אחורי הצמיג של חברה אחרת קצת פחות רחב ונראה די שחוק
לאיזה צמיג מומלץ להחליף אותו? אותו דבר כמו הקדמי או שזה לא קריטי?
ומה אומר פה הרוחב מבחינת הרכיבה?
תודה:) :cool:


חזרה לפורום