נושא: שאלות בקשר לתיקון אופנים יד שניה shift r3 תאריך: 5/10/2009 4:26:00 PM
מחבר/ת: ניר
אני רוכב מתחיל קניתי אופני shift r3 במצב די טוב יד שניה שמתי לב לכמה דברים שזקוקים לתיקון ורציתי להתיעץ קודם כל הבלמים לא מתפקדים מאה אחוז אני חושב שצריכים להחליף רפידות מה צריכים להיות טווח המחירים בחנות להחלפה שלהם? בתור צמיג קידמי ישלי צמיג של ספשליזד שנראה רחב יחסית ובריא ותקין ובתור אחורי הצמיג של חברה אחרת קצת פחות רחב ונראה די שחוק לאיזה צמיג מומלץ להחליף אותו? אותו דבר כמו הקדמי או שזה לא קריטי? ומה אומר פה הרוחב מבחינת הרכיבה? תודה:) :cool:
|