נושא: שאלה בקשר לרעש מוזר ברכיבה וגם בנוגע לשיפטרים תאריך: 5/10/2009 5:39:00 PM
מחבר/ת: נועם
2 שאלות לי אליכם, חברי המלומדים בקשר לבעיות מכאניות עם Trek Fuel 80
1. כשאני רוכב יש לי רעש שאני לא מת עליו, נשמע מאיזור הציר המרכזי בצד שמאל, רעש כמו של לגר גמור. זה יכול להיות משהוא אחר מהציר המרכזי? אפשר לתקן את זה או פשוט להחליף את כולו?
2. השיפטרים שלי נגמרו. האם אני יכול להרכיב כל שיפטר שמתאים ל-8 הילוכים או שחייב להיות איזה קשר כלשהו בין השיפטרים לקסטה (יש לי מאחורה מעביר Deour אני חושב)?
תודה רבה, נועם.
|