הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/10/2009 5:58:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נועם עם תוכן  ראה......
נושא: ראה...... תאריך: 5/10/2009 5:58:00 PM
מחבר/ת: נועם

יכולת להיות שתי בעיות.
אחת, בשיפטר אתה לא מצליח ללחוץ יותר כדי שהשרשרת תעלה לגלגל הגדול. על המנוף יש שני בירגונים שמגבילים לו את התנועה של המקסימום והמינימום שלו. המטרה שלהם היא שגם אם הכבל לא מתוח או לחליפין מתוח מדי, לא יקרה מצב שהשרשרת נופלת מתחת לגלגל הקטן או מעל לגלגל הגדול. תמצא את הבורג שאחראי על ההגבלה כלפי מעלה (לדעתי זה הבורג שקרוב יותר אליך אם אתה עומד ליד האופניים) ותשחרר אותו עד שתראה שהשרשרת עולה. שים לב, לא לשחרר יותר מדי כי אז היא עלולה ליפול.

הבעיה השניה שתתכן היא שאתה לוחץ בשיפטר והשהשרת לא עולה בכל זאת. הפתרון של הבעיה הזאת היא אחד מהשניים למתוח את הכבל קצת כדי לתת לשרשרת עוד פוש קטן כדי לעלות אותה למעלה. אתה צריך לבדוק שאתה לא מותח יותר מדי כי אחרת היא לא תרד לגלג"שים הנמוכים יותר.

בהצלחה,
נועם.


חזרה לפורום