הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/10/2009 6:22:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נועם עם תוכן  פירוק?
נושא: פירוק? תאריך: 5/10/2009 6:22:00 PM
מחבר/ת: נועם

האמת היא שניסתי להוציא את הציר המרכזי לבדוק אם הוא נגמר. פתחתי את הבורג של הקראנק אבל הוא לא התנדב לצאת מעצמו. יש איזה דרך להוציא אותו בלי להיות אלים מדי?
לגבי השיפטרים אין לי כל כך סיבה בנתיים לעבור ל-9 השאלה היא אם אני מוציא מעבירים ל8 אני יכול להרכיב מכל סוג או שזאת תהיה בעיה?


חזרה לפורום