טקסט הודעת פורום
5/11/2009 7:59:00 AM
טל פינצ´ב
בולםם
נושא:
בולםם
תאריך:
5/11/2009 7:59:00 AM
מחבר/ת:
טל פינצ´ב
האמת בולם חרא סנטור משו יותר ל-XC אבל הגלגל זה הגלגל 24 שבא עם האופניים
commencal maxmax ובדקתי ואמרו לי ששלי יותר חזק
חזרה לפורום