הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/11/2009 7:59:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  טל פינצ´ב עם תוכן  בולםם
נושא: בולםם תאריך: 5/11/2009 7:59:00 AM
מחבר/ת: טל פינצ´ב

האמת בולם חרא סנטור משו יותר ל-XC אבל הגלגל זה הגלגל 24 שבא עם האופניים

commencal maxmax ובדקתי ואמרו לי ששלי יותר חזק


חזרה לפורום