טקסט הודעת פורום
| 5/11/2009 9:41:00 AM |
|
נושא: עם אזיקונים :) תאריך: 5/11/2009 9:41:00 AM
מחבר/ת: אריאל הרים
הרעיון המקורי היחיד שעולה לי זה מתאים בצורת "ח" שאחת הרגלים שלו יותר ארוכה - הרגל הקצרה תתחבר בחלק העליון של הבולם ואל הארוכה יתחבר החיישן... תמיד אפשר לחבר חיישן אלחוטי ולפתור את בעיית החיווט
|
חזרה לפורום |
|
|