הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/11/2009 9:41:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריאל הרים עם תוכן  עם אזיקונים :)
נושא: עם אזיקונים :) תאריך: 5/11/2009 9:41:00 AM
מחבר/ת: אריאל הרים

הרעיון המקורי היחיד שעולה לי זה מתאים בצורת "ח" שאחת הרגלים שלו יותר ארוכה - הרגל הקצרה תתחבר בחלק העליון של הבולם ואל הארוכה יתחבר החיישן...
תמיד אפשר לחבר חיישן אלחוטי ולפתור את בעיית החיווט



חזרה לפורום