הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/11/2009 10:07:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  אחלה של אופניים...
נושא: אחלה של אופניים... תאריך: 5/11/2009 10:07:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל

במחיר הוגן לדעתי.
הבולם הקדמי ניראה קצת לא קשור לחבילה(בולם פרירייד,אורבן).


חזרה לפורום