טקסט הודעת פורום
5/11/2009 10:07:00 PM
גיא בראל
אחלה של אופניים...
נושא:
אחלה של אופניים...
תאריך:
5/11/2009 10:07:00 PM
מחבר/ת:
גיא בראל
במחיר הוגן לדעתי.
הבולם הקדמי ניראה קצת לא קשור לחבילה(בולם פרירייד,אורבן).
חזרה לפורום