טקסט הודעת פורום
5/12/2009 10:35:00 AM
דורון מ
אני לא מבין בדיוק מה אתה שואל
נושא:
אני לא מבין בדיוק מה אתה שואל
תאריך:
5/12/2009 10:35:00 AM
מחבר/ת:
דורון מ
אתה רוצה מחירים אז זה בחנות אתה רוצה בעצמך את מחיר החלקים אתה יכול ליראות פה בהרים וזה העלות בערך
דורון
חזרה לפורום