נושא: לדורון תאריך: 5/12/2009 10:41:00 AM
מחבר/ת: ניר נחום
זה אכן היה המשפט הראשון בשאלה אם היית קורא עוד כמה משפטים קדימה אז היית רואה ששאלתי לגבי איזה סוג צמיג כדאי לשלב עם הצמיג הקדמי
"בתור צמיג קידמי ישלי צמיג של ספשליזד שנראה רחב יחסית ובריא (26X2.23) ותקין ובתור אחורי הצמיג של חברה אחרת קצת פחות רחב ונראה די שחוק לאיזה צמיג מומלץ להחליף אותו? אותו דבר כמו הקדמי או שזה לא קריטי? ומה אומר פה הרוחב מבחינת הרכיבה?"
זו השאלה העיקרית תודה על התשובה לגבי המחירים אני אבדוק את הטווחים באתר, לגבי הצמיג איזה כדאי לשים מאחורה?
|